Национал-бољшевизам

Сви који мрзе српску митологију. Љотићевци, глобалисти, талибани, либерали по занимању, скинхедси, образовци, стројевци, напредњаци, дверјани, цр[к]вени кмери, вехабије, зилоти, фундаменталисти свих врста

Национал-бољшевизам

Порукаод talican » Уто Мај 01, 2012 1:18 am

САМО БОЉШЕВИЗАМ!

Написао: Александар Дугин

Национал-капитализам не постоји. Интернационализам је у самој његовој бити. Он игнорише све препреке на путу ка остварењу економског профита. Ограничења тржишта било које природе су препрека за остварење овог, ултимативног циља катпитализма. Ово укључује и државне, националне и верске принципе који на свој начин представљају баријере остварењу профита. Фашизам, који није успео да до краја схвати сопствену природу, која се очитује у комбиновању социјализма и национализма, пао је као жртва тог монструозног, неопростивог неспоразума. Национализам не може бити компатибилан са тржишном привредом и либерализмом. Националистичка идеологија претендује на нематеријално, на колективно, на суперекономски живот и уређење. Комунални, колективни живот је у средишту како национализма, тако и социјализма. Капитализам почива на радикално другачијој, непомирљивој позицији, на концепту материјалне користи, ефикасности, рационализацији овог, тренутног, „објективног“ света. Сетимо се само да је и рани национални социјализам почивао управо на радикалној форми социјализма, на ригидном анти-буржоаском концепту којег је у свом делу „Радник“ изнео Ернст Јингер. Но, није потребно увек се враћати на немачко, односно италијанско искуство. Савремени руски национализам мора се вратити сопственом историјском искуству. Ако се, при томе, примени одговарајући метод истраживања, може се лако утврдити да је бољшевизам био израз радикалних националних руских тенденција у условима страшног и парадоксалног деветнаестог века. Бољшевизам, у самој својој суштини, у својој најдубљој логици, у своме духу, био је ништа друго до национал-бољшевизам.
Ако изблиза погледамо историју Комунистичке Партије, видећемо да унутар њених редова, интернационализам никада није ни постојао. Још од најранијег времена, „интернационализам“ је у оквиру Комунистичке Партије био схватан као све-Евроазијски, социјалистички, империјални национализам, који се у потпуности поклапа са геополитичком и историјском мисијом руског народа, као народа који своје принципе не темељи толико на крви и етницитету, колико на посебним културним и духовним идеалима. Руски национализам је увек био интеграционистички, супраетнички, етички и месијански. Он никада није био расни, регионални или локални. Баш као и бољшевизам.
Шта ово значи за националне покрете?
Морамо радикално преиспитати сопствене ставове о совјетском периоду сопствене историје, утврдити специјалан историографски модел и употребити његове основе за преписивање совјетске историје у новом, трећем, моделу. До сада смо се кретали у два модела, посматрали совјетско раздобље из два угла: анти-совјетског и совјетског. Про-совјетски приступ сагледава историју СССР-а кроз ортодоксну марксистичку матрицу, остајући хипнотисан компликованом схоластиком комунистичке методологије, везан за различите скокове и периоде развоја социјалистичке идеје. Чак шта више, услед распада Совјетског Савеза, дошло је до распада главне линије круте совјетске историографије, што је довело до појаве много маргиналних историјских група, готово секти, које се константно међусобно сукобљавају, без могућности да створе јединствену слику совјетског периода. Други поглед је стриктно анти-совјетске оријентације.
У оквиру ове оријентације, постоје два тумачења совјетског периода. Први је познати као „демократски“, односно „западњачки“. Према овом тумачењу совјетског периода, социјализам се тумачи као заблуда и зло, а совјетски период руске историје схвата се као аномалија укорењена у тами, као азијатски тоталитаризам укорењен у неразвијеним азијатским масама које живе на северозападу Евроазије. Друго тумачење долази из монархистичких „Белих“ кругова. Према овом моделу, Совјетски Савез, као творевина завере фанатичних завереника, вештачки је прекинуо правилан развој једне европске силе. Тај прекид обележен је непопуларном владавином непопуларних влада, које су контролисале ситуацију помоћу голе силе, све док се овакав систем није самоурушио до темеља. Различите интерпретације бољшевизма у ове две главне перспективе – совјетску и анти-совјетску, добро су познате, али, исто тако, постоје и неке унутарње нелогичности и унутарња, логичка неслагања. Сходно томе, знања која сада поседујемо о овом феномену, не дају праву слику о природи бољшевизма. Такав приступ може бити формиран само уколико се прихвати фундаментално јединство духовног и етичког сродства између националних (посебно руских) идеја и основа комунистичке идеологије, укључујући, наравно и марксизам. Сви остали приступи радикално раздвајају национализам од социјализма (комунизма), утврђујући их као идеолошке антитезе, међусобно неспојиве. Убеђење у ову непојивост даље је пројектовано на читав историјски ток и на све могуће реконструкције. Последице оваквог начина размишљања су добро познате – изгубљена је суштина феномена, а сваки покушај утврђивања истине обележен је контрадикторностима и бескрајним неспоразумима. Парадкосално је, али истинито тврђење да су западни либерали, које карактерише русофобија и општа мржња према свим формама социјализма, најближи у одређењу односа између феномена национализма и бољшевизма. Само је овде, мада у негативној форми, правилно уочена сагласност између бољшевизма и националне руске идеје. Проблем се своди на израду једног, не либералног и русофобичног, него позитивног, апологетског историјског модела бољшевизма, као феномена који сопственом национализму придодаје и комунистичке (радикално социјалистичке) особине.
На такву сарадњу указао је својевремено и Михајло Агурски, у својој непроцењивој књизи „Идеологија Национал-бољшевизама“, а нарочито у њеној енглеској варијанти, познатој под називом „Трећи Рим“. Изненеђујуће је то да овај сјајан рад никада није био праћен озбиљнијим развојем (задатог) предмета од стране других аутора. Ништа више осим белешки, фрагмената... Можда је неопходно да сачекамо барем за неко време, док политичка трговина деоницама присталица, односно противника социјализма не прође, све док гомила неуких историчара, испливалилх на таласима касног брежњевизма, коначно не оде на маргине, где им је и место.
Сада, са повећаним темпом потпуног дискредитовања „монархистичког“ историјског метода, те услед очајног положаја руског народа и очекиване социјалне експлозије либерали, русофоби, који се још од перестртојке добро држе, постаће прилично слаби и несигурни. Последње уточиште ових хуља остаће и овај пут национални капитализам, анти-социјалистички, анти-комунистички, десни фашизам (који је, као по правилу повезан са расизмом и ксенофобијом). То је контрадикторно и сасвим неодговорно. Таква позиција није ни логична те отуда не води ниуда. Оваквко теоретисање представља неприродан компромис и представља неоспорив историјски промашај и коначну пропаст. Са друге стране, пут национа-бољшевизма, пут који је противан параноичним комплексима десног фашизма, једини има светлу будућност. То је приступ код којег је окренутост ка историјској истини скопчан са одговарајућим етничким потребама, са националним поносом и узвишеним социјалним идеалом. Већ сад се може видети, да ће потреба појашњења термина „бољшевизам“ са префиксом „национално“ нестати. Бољшевизам је већ сам по себи, национал-бољшевизам, јер „ненационални бољшевизам“ никада није ни постојао.

Слика

http://socijalisticki.blogspot.com/2012 ... st_18.html
Корисников грб
talican
 
Поруке: 8074
Придружен: Уто Мај 04, 2010 12:53 am
Место: somewhere under thunder

Re: Национал-бољшевизам

Порукаод talican » Уто Мај 01, 2012 1:19 am

ПРВИ МАЈ

Данас је Први мај, празник радника који је као такав утврђен на париском Интернационалном конгресу радника 1889. године. Први пут у Србији, овај празник је обележен 1901. године и од тада до данас, он се обележава сваке године.
Па ипак, у периоду од 1901 до 1941. године на овај дан радници су користили прилику да укажу на тежак положај у којем су се у периоду српске, а потом југословенске Краљевине налазили. У периоду након 1945. овај празник, као и радничко питање у целни, постао је фарса, привид. Држава која је ''а приори'', самим својим постојањем, решила све радничке проблеме ''подаривши'' им потпуно самоуправљање, није допуштала било какав евенутални отпор против система. У том смислу, Први мај је постао дан када се ишло на камповње, када се опијало и тако се заборављао прави значај овог празника.
Тако је, на жалост и данас. Ако се и може рећи да је у периоду комунистичке власти радник био колико - толико ситуиран, то се, свакако не може рећи за тренутни положај српског радника. Ако знамо да просечни српски радник има око 50 година, да или нема посао или ради за, највише 200 евра месечно, што се граничи са сиромаштвом, те ако знамо да таквих има скоро милион, са младиа разних профила и нивоа образовања који не могу да нађу посао, пијанчење по шумама сваког Првог маја, додатно забрињава, јер се поставља питање- када ће српски радник, српски сељак, српски народ у целости, устати из летаргије у којој се налази и истини погледати у очи?
Са друге стране, први мај ће у српској историји остати упамћен и као дан који је означио почетак хрватске војне операције ''Бљесак'', у којој је, са подручја Западне Славоније, за само 36 сати протерано око 15.000 Срба, 283 их је убијено или нестало, међу којима 57 жена и 9 деце. Ова војна акција представљала је увертиру за геноцид над српским народом, којег је хрватска држава начинила исте године у операцији ''Олуја''.
С обзиром на ову истину, уместо да се пијани ваљају по шумама, српски раденици, и они који то нису, требали би да запале воштаницу за своју пострадалу браћу и изгубљену земљу, а потом да узму мотке у руке и да се, као пре стотину и више година, изборе за своју социјалну и националну слободу!

Слика

http://socijalisticki.blogspot.com/2012/04/1889.html
Корисников грб
talican
 
Поруке: 8074
Придружен: Уто Мај 04, 2010 12:53 am
Место: somewhere under thunder

Re: Национал-бољшевизам

Порукаод talican » Уто Мај 01, 2012 1:24 am

Слика

Слика

Слика

Слика
Корисников грб
talican
 
Поруке: 8074
Придружен: Уто Мај 04, 2010 12:53 am
Место: somewhere under thunder

Re: Национал-бољшевизам

Порукаод talican » Уто Мај 01, 2012 1:40 am

:vitez4
Корисников грб
talican
 
Поруке: 8074
Придружен: Уто Мај 04, 2010 12:53 am
Место: somewhere under thunder

Re: Национал-бољшевизам

Порукаод talican » Уто Мај 01, 2012 7:14 am

Хаха, Кандић(ка), поборник демократије и либерализма и ову тему је пребацио овде, јер има префикс "национал".
Корисников грб
talican
 
Поруке: 8074
Придружен: Уто Мај 04, 2010 12:53 am
Место: somewhere under thunder

Re: Национал-бољшевизам

Порукаод Svetovid » Уто Мај 01, 2012 11:20 am

Ја :vamp сам прави поборник демократије, хуманости и либерализма, а Кандићка је глобалиста и тоталитариста.
"Требало би да постоји наука о недаћама. Људима су потребна тешка времена и угњетавање да би развили своје психичке мишиће."
/ Из Сабраних изрека Муад' Диба' принцезе Ирулан / "ДИНА" - Френк Херберт
Корисников грб
Svetovid
Site Admin
 
Поруке: 10653
Придружен: Сре Сеп 23, 2009 12:09 pm
Место: Свет вила и змајева

Re: Национал-бољшевизам

Порукаод talican » Уто Мај 01, 2012 2:18 pm

Svetovid пише:Ја :vamp сам прави поборник демократије, хуманости и либерализма.

Аха. Да имаш моћ, све би "аждаје", као за време Тита, у затвор. Световид = Наташа Кандић
Корисников грб
talican
 
Поруке: 8074
Придружен: Уто Мај 04, 2010 12:53 am
Место: somewhere under thunder

Re: Национал-бољшевизам

Порукаод Svetovid » Уто Мај 01, 2012 3:10 pm

Али ја имам моћ :bicuj :udaren па те ипак толеришем. :dobr
А да се случајно улоге замене, ти да будеш администратор форума - то би била сеча кнезова. :vamp Или реприза инквизиције.
"Требало би да постоји наука о недаћама. Људима су потребна тешка времена и угњетавање да би развили своје психичке мишиће."
/ Из Сабраних изрека Муад' Диба' принцезе Ирулан / "ДИНА" - Френк Херберт
Корисников грб
Svetovid
Site Admin
 
Поруке: 10653
Придружен: Сре Сеп 23, 2009 12:09 pm
Место: Свет вила и змајева

Re: Национал-бољшевизам

Порукаод talican » Чет Мај 03, 2012 3:41 am

ERNST NIEKISCH (1889 – 1967)

A Exemplar of the Revolution


Слика

Leader of the National Bolsheviks in Germany.

A leader of the National Bolsheviks in Weimar Germany who spent eight years in Nazi prisons for his Resistance activities, Ernst Niekisch was born on 23 May 1889 in Trebnitz.

A school teacher by training, Niekisch grew up in Bavaria, joining the Bavarian Social Democrats in 1917 and editing their party newspaper. Actively involved in the Bavarian revolution of 1918 – 19 (he was Chairman of the Worker’s and soldiers’ Council in Munich), Niekisch was sentenced in June 1919 to two – and – a – half years’ detention in a fortress for his role in the ‘Soviet’ experiment.

Between 1922 and 1926, Niekisch returned to the SPD – he was Secretary of the German Textile Workers’ Association in Berlin – but he fundamentally rejected its Marxist internationalism and its weak stand against the Versailles Treaty.

In 1926 he became a member of the Altsozialisten (Old Socialists) Party and editor – in – Chief of its newspaper in Dresden. He was also editor and publisher of the journal ‘Widerstand’ (Resistance) which strongly opposed Stresemann’s pro – western foreign policy.

An anti – western national revolutionary, who believed in German – Russian co-operation and was convinced that the spirit of Potsdam was incarnated in the Soviet Union, Niekisch was the ideological leader of ‘National Bolshevism’ in the Weimar Republic. His attempted synthesis of extreme nationalism – directed against the Versailles Treaty, French influences and zionist ‘domination’ – with revolutionary socialism – had some impact on the Nazi Left, including the young Goebbels, Gregor Strasser, Ernst Rohm and also on non – Nazi nationalists like the writer Ernst Junger.

However, no rapprochement was possible with the German Communist Party, which was too ideologically rigid and bound by Marxist – Leninist ‘internationalism’ to attract Niekisch and his followers. The National Bolsheviks remained a small sectarian group which had no further raison d’etre in Nazi Germany.

A resistor all his life, Niekisch soon found himself at odds with the Nazi Third Reich and tried to organise opposition circles in the big cities like Berlin, Munich, Nuremberg and Leipzig, without much success. Arrested by the Gestapo and imprisoned in 1937 for these conspiratorial activities, he was sentenced to life imprisonment by the ‘People’s Court’ on 10 January 1939.

Niekisch spent the rest of the war in Nazi prisons and was fortunate to survive the experience, troubled as he was by a severe illness and virtually an invalid. He became a Marxist in the post – war years and in his ‘Das Reich der Niederen Damonen’ (1953), reflecting on the Third Reich, he emphasised the failure of the German middle classes and their lack of moral resistance. “Hitler saw that there was simply no crime that could draw upon him the detestation of the German Burgertum…. The bourgeois had the government which they deserved.”

Disillusioned by the crushing of the East Berlin workers’ revolt in 1953, Niekisch gave up his membership of the ruling SED Party and settled in West Berlin, where he died on 23 May 1967.


Continuing in the National Revolutionary tradition of mlitant opposition to the forces of reaction is the new info-page WIDERSTAND named for Comrade Niekisch. Show support!

Слика
http://openrevolt.info/2011/10/13/ernst ... iderstand/
Корисников грб
talican
 
Поруке: 8074
Придружен: Уто Мај 04, 2010 12:53 am
Место: somewhere under thunder

Re: Национал-бољшевизам

Порукаод talican » Чет Мај 03, 2012 10:03 pm

Svetovid пише:Али ја имам моћ :bicuj :udaren па те ипак толеришем. :dobr
А да се случајно улоге замене, ти да будеш администратор форума - то би била сеча кнезова. :vamp Или реприза инквизиције.

Зависи, нисам сигуран... али сам сигуран да бих неке спамере ограничио!
Корисников грб
talican
 
Поруке: 8074
Придружен: Уто Мај 04, 2010 12:53 am
Место: somewhere under thunder

Следећа

Повратак на ШТЕТОЧИНЕ - Але и аждаје

Ко је на вези

Корисника прегледа овај форум: Нема регистрованих корисника и 3 госта

cron